Saturday 18 April 2020

Kenyan DanceHall Sensation, Jay General Releases New Single “RISE” || RISE by Jay General is a song inspired by the scripture from the book of 2 Chronicles 7:14 “If my people, who are called by my name, will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, then I will hear from heaven, and I will forgive their sin and will heal their land”. Jay General is a Kenyan Gospel Reggae and Dancehall Singer/Song writer with heart-felt lyrics, honest scriptural motive delivery and a unique fusion of hardcore, soft and passionate vocals. LYRICS CHORUS Rise man arise eniquity set a blaze, Yeah aaaah! Never switch the lane Christ man i represent, Yeeeah aaah! Jesus unuh me praise and a so the thing stay, Yeah aaaah! Money them a trace but a Jesus me fi hail, Yeeeah! VERSE 1 Without a million dollar scheme in a me brain still man affi rich, From me have the favour of the Lord upon me life all when you see me touch the street, Since man I become disciple, Blessings just a pile up, Glory to Jehovah we nuh sit down and a hype up, Double up the prayer now, Evil affi dead enuh, Victory affi we now so Jesus we nuh left you know, CHORUS VERSE 2 Have fi tell them bout salvation all over the world the gospel affi reach, All ah di he dem and di she dem haffi know di truth so man affi preach, Since some a become disciple, Give them each a bible, Glory to Jehovah we nuh sit down and a hype up, Double up the prayer now, Evil affi dead you know, Victory affi we now so Jesus we nuh lef enuh, CHORUS. The post Kenyan DanceHall Sensation, Jay General Releases New Single “RISE” || appeared first on Gospel Centric. https://ift.tt/2xF85oI

RISE by Jay General is a song inspired by the scripture from the book of 2 Chronicles 7:14

“If my people, who are called by my name, will humble themselves and pray and seek my face and turn from their wicked ways, then I will hear from heaven, and I will forgive their sin and will heal their land”.

Jay General is a Kenyan Gospel Reggae and Dancehall Singer/Song writer with heart-felt lyrics, honest scriptural motive delivery and a unique fusion of hardcore, soft and passionate vocals.

LYRICS

CHORUS
Rise man arise eniquity set a blaze,
Yeah aaaah!
Never switch the lane Christ man i represent,
Yeeeah aaah!
Jesus unuh me praise and a so the thing stay,
Yeah aaaah!
Money them a trace but a Jesus me fi hail,
Yeeeah!

VERSE 1

Without a million dollar scheme in a me brain still man affi rich,
From me have the favour of the Lord upon me life all when you see me touch the street,
Since man I become disciple,
Blessings just a pile up,
Glory to Jehovah we nuh sit down and a hype up,
Double up the prayer now,
Evil affi dead enuh,
Victory affi we now so Jesus we nuh left you know,

CHORUS

VERSE 2

Have fi tell them bout salvation all over the world the gospel affi reach,
All ah di he dem and di she dem haffi know di truth so man affi preach,
Since some a become disciple,
Give them each a bible,
Glory to Jehovah we nuh sit down and a hype up,
Double up the prayer now,
Evil affi dead you know,
Victory affi we now so Jesus we nuh lef enuh,

CHORUS.

The post Kenyan DanceHall Sensation, Jay General Releases New Single “RISE” || appeared first on Gospel Centric.




FACO
https://ift.tt/2lfRwHW

No comments:

Post a Comment